sarahaxelsson

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Sarah Axelsson - 1 december 2013 21:46

Ni vet den där smärtan man har så fort man rör sig när man har foglossning. Den smärtan har jag idag.
Mitt på gatan på skyltsöndan springer jag med Theo i famnen och tävlar mot Nova. Hon springer in framför mig och innan jag hinner reagera springer jag in i Nova som ramlar och fäller mig så både jag och Theo faller rätt ner på Nova. Med lite skrapsår på händer och ben tyckte vi att vi klarade oss riktigt bra. Men efter en stund började jag känna lite smärta, som sedan blev värre och värre allt eftersom. Så nu vågar jag inte ens vända på mig för jag vet hur ont det kommer göra :/
Men det finns ju nått bra med det hela iaf, jag får tillbaka en känsla som man fick handskas med under graviditeten. Så nu är jag ännu mer övertygad om att jag inte ska ha fler barn ;)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards