sarahaxelsson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sarah Axelsson - 11 oktober 2013 18:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 10 oktober 2013 22:07

En tur på rusta slutade med lite nya saker till årets julpyssel.

Av Sarah Axelsson - 10 oktober 2013 20:31

Idag har vi målat glas till ljusstakar. På fjärde försöket lyckades Nova behålla glaset helt ;) Jag hann inte ens dammsuga klart innan nästa glas åkte i marken.Tur att Theo och jag bara behövde ett försök var, annars hade nog glasen vart slut nu.

Mitt, Novas, Theos.

Av Sarah Axelsson - 9 oktober 2013 09:16

Hörde en skål åka ner på golvet förut. Tänkte inte så mycket på det utan låg kvar under täcket i soffan. NU såg jag vad det var som åkte ner, jag som hoppades på att de skulle vara lite chips :)

Av Sarah Axelsson - 8 oktober 2013 03:27

Att skicka sms till "chefen" klockan två på natten och säga att man inte kommer i morgon känns inte kul. Trodde jag skulle orka jobba mina timmar, men vaknade och mår nå så grymt dåligt. Det här kommer bli en låång dag.
Nu ångrar jag att jag inte lyssnade på mamma, hon sa till mig redan i söndags att det var bättre att vara hemma om jag var dålig så jag inte jobbar måndagen och ligger utslagen resten av veckan istället.
Men men, gjort är gjort.
Hoppas värktabletterna börjar verka snart så jag får sova lite till.
Godnatt på er!

Av Sarah Axelsson - 5 oktober 2013 08:35

Sakta men säkert börjar de ta form här hemma. Igår gjorde jag, Nova och Theo ordning ett halloweenbord att ha utanför dörren.

Av Sarah Axelsson - 4 oktober 2013 11:41

Dagen till ära har vi bakat oss lite kanelbullar.

Så nu funderar vi lite på om det är okej att äta kanelbullar till frukost, mellis och lunch? Eller borde vi variera oss och baka lite muffins till mellisen? Gott är det iaf!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards