sarahaxelsson

Alla inlägg under september 2013

Av Sarah Axelsson - 11 september 2013 14:13

Lite fina ljus i höstmörkret är aldrig fel, speciellt inte när man pyntat dem själv.
Till detta behöver man:
Servetter, ljus, bakplåtspapper och en spis.

Klipp ut bilden du vill ha, lägg på ljuset och sätt bakplåtspapper runt.

Rulla ljuset över spisplattan på låg värme en liten stund.

Färdigt. Här är våra.
Nu behöver jag bara en massa fler ljus och servetter så jag kan göra fler.

Ufo

Av Sarah Axelsson - 11 september 2013 10:05

Varje morgon när jag ligger här i sängen och ska sova går det nått program om ufon på national geographic. Alltid lika spännande att se olika iaktagelser folk har sett. Mycket är nog påhittat, men jag tycker också att en del borde vara sant. För det vore ju konstigare om det inte finns liv på nån annan planet än att det skulle finnas det.
Vad tror du? Finns det liv på andra planeter?

Av Sarah Axelsson - 10 september 2013 19:08

För drygt två veckor sen köpte jag skalbyxor till kidozen. Marinblå byxor som ingen av oss egentligen tyckte om, så idag gick jag tillbaks med dom och köpte dom här istället. Mycket bättre :)

Av Sarah Axelsson - 9 september 2013 20:22

Idag har jag jobbat alldeles för mycket. Började kl fem i morse och slutade kl 19.
Nu funderar ni väl på hur jag orkat jobba 14 timmar, men riktigt så är det faktiskt inte. Utan jag slutade kl 9 i morse och började kl 15 igen sen. Så sådär jättesynd om mig var det nog inte, även om det gick lite trögt mot slutet av dagen. Men nu känns det bra, har nästan gjort en tredjedel av veckans jobb bara idag, nu är det bara korta dagar kvar :)

Av Sarah Axelsson - 8 september 2013 20:21

Andreas ville ha en burk till sina pennor så idag fick jag testa att lägga pärlor i en mugg och det funkade lika bra.

Av Sarah Axelsson - 8 september 2013 18:33

Nu ser rummet ut så här. Jag är mycket nöjd med resultatet.

Av Sarah Axelsson - 8 september 2013 18:30

När vi tagit ut sängen såg rummet ut så här.

Av Sarah Axelsson - 8 september 2013 16:55

Söndag och ännu en bakluckeloppis.
Jag och Andreas mamma tog oss inte mindre än två rundor idag ;)
Här är dagens fynd.

Två verktygsbänkar åt Theo för 15 kronor.

Blixten lastbilsbilbana

Ljudböcker, leggings, tröja och klistermärken.

En film, julkruka och massa ljusstakar jag ska ha till pyssel.
Allt detta för 103 kr. Bakluckeloppis är verkligen min grej ;)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards