sarahaxelsson

Alla inlägg under september 2013

Av Sarah Axelsson - 21 september 2013 10:14

Hör ett skrik från badrummet. Andreas har fått en besökare på axeln. Hahahaha, trodde det var en bjässe ja så va det en liten pappalångben som hälsade på.

Av Sarah Axelsson - 19 september 2013 04:54

Theo passade på att måla om lite åt oss igår.

Av Sarah Axelsson - 18 september 2013 13:35

Igår gjorde Nova blommor på öppna förskolan så idag gjorde vi lite vaser till dom. Med hjälp av toarullar, papper och lim fixade vi ihop dessa.

Som ni ser har jag försökt göra ordning kortet lite, men har inget bra program för det. Så vet du nått bra program till android så får du gärna berätta :)

Av Sarah Axelsson - 18 september 2013 05:06

När man har tidiga mornar får man alltid höra att det blir en vana, det blir lättare med tiden osv. Men, det jag inte kan förstå är när?
Jag kan inte minnas att jag någonsin, underr mina år i skolan tyckte att det blev lättare att gå upp. Nu har jag jobbat från maj och får fortfarande samma jobbiga känsla varje morgon.
Så ni allvetare där ute, när blir det bättre?

Av Sarah Axelsson - 17 september 2013 19:54

För försäkringskassan som tog tag i mitt ärende direkt, fixade allt och sa att pengarna kommer sitta på mitt konto på torsdag. Riktigt bra service från damen i kundtjänst idag, det gillas :)

Av Sarah Axelsson - 17 september 2013 18:06

Du har plats 68 i kö... Åh, va roligt det här är. Men nu är det nog dags att få ordning på allt med försäkringskassan så jag kan få lite pengar :)
Efter att ha krånglat med både förskringskassan och jobbet visade det sig att jag själv hade gjort fel.
De hade jag väl aldrig kunnat tro ;)

Av Sarah Axelsson - 16 september 2013 20:41

Äntligen ligger vi i sängen. Idag har det inte vart en rolig dag. Det började redan på jobbet. Var inne och städade duschen och går ut i omklädningsrummet och hör värsta smällen, paniken kom rätt snabbt och tillslut vågade vi oss in och kollade. Då hade en lampa exploderat så den glödde och droppade plast eller va de va på golvet. Tur att den inte small när jag var där inne typ en halvminut tidigare :/
Sen när jag skulle åka och hämta barnen vid dagis höll jag på att krocka. Det var så nära så den andra bilen stannade och kolmade efter mig en stund efter den åkt förbi.
När jag skulle till jobbet sen höll jag på att krocka igen. En annan bil såg mig inte utan var påväg ut ur korsningen. Som tur va kunde jag åka åt sidan och den bromsade.
Så just nu är jag väldigt glad över att vara hemma med mina godingar igen. Att jag dessutom jobbat 8, 5 timmar gjorde ju inte saken bättre, men nu är det över och jag har bara korta dagar att se fram emot under veckan :)

Av Sarah Axelsson - 15 september 2013 19:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards