sarahaxelsson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sarah Axelsson - 17 augusti 2013 00:20

Nya matchande stövlar till barnen är nu inköpt. Köpsförbud var tråkigt så jag gav mig lite tidigare än planerat, men jag tycker ändå jag skött mig rätt bra ;)

Av Sarah Axelsson - 16 augusti 2013 01:24

Idag har jag vart hem till mamma på lite kräftskiva. Tack för en mysig kväll och tack för presenterna :)
När jag kommer hem frågar jag när barna somnat och hur det har gått med Theo och nappen. Bara bra säger Andreas, det har inte vart nånting. Inte ens en fråga efter den.
Åh, va skönt tänker ja. Nu har vi lyckats.
Går in i sovrummet och där ligger Theo och sover med nappen i munnen.. Morr, inte konstigt att han inte frågat efter den när han har den i munnen. Får se hur det går i morgon om han kommer på att han hittat en. Får nog bli en nappletar dag i morgon så vi får bort alla om vi nu lyckas få honom att hålla sig ifrån den igen utan massa bråk.

Av Sarah Axelsson - 14 augusti 2013 16:24

Sen igårkväll. Efter att ha bitit sönder två nappar under filmen igår fick Theo gå till soptunnan och kasta och säga hejdå till dom. Sen hämtade vi ingen mer napp utan han somnade utan problem, frågade efter nappen en gång sen somnade han. Natten var lite värre, han vaknade några gånger och skrek, men ville ändå inte ha nån napp när jag frågade. I morse när han vaknade frågade han efter den igen, men jag förklarade att han bitit sönder och kastat dem och sen dess har jag inte hört ett ord om dem sen dess.
Duktiga pojk. Tänk vad stolt man blir av alla små och stora saker som händer i ens barns liv.
... och nu kom frågan igen ;)..

Hej då napparna!

Av Sarah Axelsson - 14 augusti 2013 16:16

Snart dax att gå till jobbet och städa några timmar. Känns bra de här, Andreas kommer hem från jobbet och jag går iväg.
Men på måndag börjar jag jobba på morgonen igen. Känns bra att få lite rutin på vardagen igen.

Av Sarah Axelsson - 13 augusti 2013 11:02

För exakt en månad sen idag gifte vi oss.

 

Grattis på enmånadsdagen älskling!

Av Sarah Axelsson - 13 augusti 2013 10:05

Är en mammas bästa vän. Undra vart mitt har tagit vägen idag. Efter skik och slag har jag nu mutat med glass..Igen..
Finns det nån regel om hur många glassar som är okej att muta med varje dag får ni gärna säga till, annars kan det nog bli en hel del idag ;)

När tvdosan försvinner kommer jag ge mig :)

Av Sarah Axelsson - 11 augusti 2013 20:25

Idag fanns det inte mycket att ha på loppisen, men lite fick vi tag på iaf.

Ett sjörövarskepp som var kul i en halv minut.

Byggmagneter som var roligt hela dagen och troligtvis kommer vara roligt länge :)

Av Sarah Axelsson - 9 augusti 2013 11:42

I årets vinterkläder från Molo. 

Inte bara jag, utan Nova och hennes tjejkompisar var lika frälsta.

Ojojoj, Det HÄR önskar jag mig i födelsedagspresent!!!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards