sarahaxelsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Sarah Axelsson - 3 maj 2013 15:18

Nu har vi tagit helga här hemma. Känns bra att få en liten mjukstart på jobbet, för efter bara två dagar är jag helt slut i kropp och knopp.
Men jag får tänka positivt, det blir fin träning varje dag och man får ju lite mer pengar än när man går hemma hels dagarna.
Ikväll blir det fredagsmys med dom bästa. Godis och chips ska införskaffas för jag är grymt gottesugen.

Av Sarah Axelsson - 3 maj 2013 05:45

Uppe med tuppen och äter lyxfrukost. Snart är det helga, vad ska man hitta på då tro?
Vad ska ni göra?

Av Sarah Axelsson - 2 maj 2013 20:33

Första jobbdagen är nu förbi och jag måste erkänna att det inte alls var så farligt som jag trott att ha barna på dagis lite längre.
Nova tyckte tillochmed att jag kom för tidigt och sa åt mig att komma senare nästa gång så dom hann äta upp mellisen och Theo hade somnat i vagnen utan problem. Nu känns det inte så tokigt längre och jag tror nog att det här kan bli riktigt bra för oss alla.
Nu är jag trött och imorgon är det upp tidigt som gäller, men sen är det helg :-)
Godnatt!

Av Sarah Axelsson - 2 maj 2013 06:28

Hej, jag heter Sarah och jag är TRÖTT!
Men idag är det arbete som gäller, önska mig lycka till :-)

Av Sarah Axelsson - 1 maj 2013 16:56

Vi passade på att njuta av sista lediga dagen med en tur till karlstads äventyrsbad. Ett mysigt ställe dit vi gärna åker igen.
Efter badet åkte vi hem till Sanna, Lennart och Leo och grillade.
Nu sitter vi här, nyss hemkomna och alla är jättetrötta. Det blir nog en tidig kväll här i huset idag!

Av Sarah Axelsson - 1 maj 2013 08:40

Hämtade barnen på dagis med bilen igår och sa till fröknarna att Andreas kommer och hämtar cykelvagnen sen.
Synd bara att jag glömde berätta den lilla detaljen för Andreas så vid 00.15 inatt kom jag på det och fick slänga mig in i bilen för att hämta vagnen, som dessutom är allderless för stor för bilen så jag var tvungen att montera ner den.
Nu är jag lite trött, inte van å ränna ute mitt i nätterna.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards