sarahaxelsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Sarah Axelsson - 9 maj 2013 16:53

Dagar som denna, regnet faller då och då och himlen är grå. Vad ska man då hitta på?

Jo, man åker självklart iväg och kollar i affärer och vill köpa allt man ser.

Så blev inte fallet, men en uvtröja till Theo och lite hårspännen till Nova fick vi med oss hem iaf OCH ett kantskydd till studsmattan. Så jag är rätt nöjd med dagens bergviksbesök ändå.

Vad brukar ni hitta på sånna här dagar? Tips mottages gärna så man kan göra nått skoj istället för att gå i massa affärer nästa gång regnet faller på våra lediga dagar.

Av Sarah Axelsson - 7 maj 2013 19:17

Måste ju visa bild på skorna också :-)

Av Sarah Axelsson - 7 maj 2013 18:57

Idag har vi vart till stan. Insåg att Theos stövlar var två storlekar för små, så vi fick köpa nya stövlar (han köpte två storlekar förstora istället och vägrade ta av sig dom inne i butiken :) ) Sen passade vi på att köpa lite sommarskor också, ett par till Nova och ett par till Theo. Nova var riktigt nöjd med sina och Theo dissade som vanligt mitt köp och ville inte ens prova dom.. Men men, kanske nästa gång.

Sen åkte vi till öppna förskolan och träffade Sanna och Leo och sen var det musiklek som stog på schemat. Sista gången för terminen idag :/

Nu är vi iaf hemma, trötta och sletna. Men granntösera kom hit och skulle leka så Nova och Theo biter ihop, men de hörs på dom att dom inte är så pigga dom heller.

Nu ska jag dra mig, snart är det dags att sova. I morgon är det jobb igen, sen är jag ledig.

Godnatt!

Av Sarah Axelsson - 6 maj 2013 15:25

Tänk så bra man kan laga saker med lite silvertejp. En dörr som förut inte gick att öppna funkar nu utmärkt igen. Men de gjorde nog inget med en ny dörr, den här börjar ge upp.

Av Sarah Axelsson - 6 maj 2013 04:22

Men jag är uppe och snart bär det iväg.
Åh, vad jag ångrar att jag sa att jag skulle ta cykeln nu. Bilen får bli min kompis i morgonkylan.

Av Sarah Axelsson - 5 maj 2013 18:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 5 maj 2013 18:26

Stort tack till Fru Svensson och Playlek för den fina lastbilen!

   

Av Sarah Axelsson - 5 maj 2013 18:20

Hittade dessa extremt snygga brillor under bäddsoffan idag, nån som vet vem som äger dessa?

 

Ägaren har 10 dagar på sig att ge sig till känna, annars blir dom mina ;)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards