sarahaxelsson

Alla inlägg under april 2013

Av Sarah Axelsson - 2 april 2013 22:53

Nu äntligen har jag öppnat mitt påskägg. Mådde inte så bra under påsken så de blev aldrig av att jag åt mitt godis, men nu är det öppnat och det var lika gott som jag hoppades att de skulle va :-)

Av Sarah Axelsson - 2 april 2013 22:22

Theo har börjat säga förlåt när han gör nått han inte får, typ slår mig eller nått.
Idag gav han sig på surfplattan å skulle slå på den, när jag sa nej bände han sig mot mig, klappade mig på huvudet och sa förlåt.
Jag sa det är ingen fara och Theo så säger han fara.
Godingen. Tänk vad fort dom snappar upp vad man säger och gör också för den delen.

Nu har både Nova och Theo somnat och jag börjar bli grymt hungrig och gottesugrn. Tänk om Andreas skulle kunna komma in till mig med nått gott, lite dumle kanske ;)

Av Sarah Axelsson - 2 april 2013 20:02

Just nu är jag grymt sleten. Det har vart en lång dag, men vi har äntligen börjat ta tag i hemmet och fått en massa gjort här hemma. Nu hoppas jag bara på att kidzen vill lägga sig och sova så jag kan sitta och ta de lugnt i några timmar innan jag också ska krypa ner i sängen.

Det är ganska skönt att Andreas blev av med körkortet och fick va hemma, jag tror att vi kommer få väldigt mycket gjort under dagarna. 

Snart är ju sommaren här så det gäller ju att ta tag i allt som ska göras inne nu så man kan vara ute och härja när solen tittar fram. 

Nu ska jag ta fast en smitare här hemma. Kanske skriver mer sen, vem vet :)

Av Sarah Axelsson - 1 april 2013 22:32

Att kunna blogga och visa folk omkring oss vad vi gör och vad som händer i våra liv är nått som jag gärna gör.

Men nu har jag bestämt mig för att inte hela världen ska kunna se inläggen jag gör som innehåller bilder på mig och min familj. Så alla gamla inlägg med bilder som jag inte vill att alla ska kunna se är nu lösenordsskyddade och så kommer jag fortsätta att göra.

Så ni som känner att ni vill fortsätta läsa min blogg och dessutom se på bilderna får antingen skriva till mig på fb, här eller höra av er på nått annat sätt så får ni lösenordet.

Ha en bra kväll!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards