sarahaxelsson

Alla inlägg under april 2013

Av Sarah Axelsson - 6 april 2013 19:15

Anna var här en sväng igår, blev lite senare än planerat å vips så va klockan 3. Sen fick jag sova i fyra timmar innan de va dags att vakna igen.
Andreas har vart på innebandy och ute med grabbarna hela dagen så jag hade ingenting annat att välja på än att kliva upp och ta tag i dagen.
Det har gått rätt bra, slumra lite i soffan bara, när jag sen tittar mig i spegeln har jag ett streck som mustasch som inte vill försvinna = Inga mer pennor till lillemannen :-)
Mamma å pappa har värt här och käkat lite pizza med oss förut. God mat och skönt att slippa laga den själv.
Nu har vi lagt oss i sängen med en film, det blir nog jag som somnar först idag så jag får väl se om jag vaknar upp med skägg eller nått i morgon.
Godnatt på er alla!

Av Sarah Axelsson - 6 april 2013 19:05

Stort grattis på din dag önskar oss fyra!

Av Sarah Axelsson - 5 april 2013 14:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 5 april 2013 14:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 4 april 2013 15:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 4 april 2013 15:08

Skor är nått man aldrig kan få för mycket av.Idag passade vi på att köpa skor till hela familjen, Theo och Andreas för dom behövde nya, Nova till bröllopet och jag för att jag också ville ha nya när alla andra fick de ;)

Av Sarah Axelsson - 3 april 2013 18:51

Beställde ju hem bröllopskläder till Nova och Theo. Jättefina och jag var så nöjd. 1100 kr minus och utan kläder 3 veckor senare känns inge vidare när de skulle ta 1-2 veckor. Innan helgen sa hon att det var skickat och borde komma efter helgen. Sen dess har jag inte hört nått mer och nu hittade jag en ny sån annons på internet, fast med ett annat namn.
Hoppas verkligen att de bara har blivit nått fel, men ja tror nog att jag kan känns mig grundlurad.. SKIT också, hur ska jag nu få tag på så fina kläder? :(

Av Sarah Axelsson - 3 april 2013 12:55

Tror det är min turdag idag, den började mindre bra, men har bara blivit bättre och bättre.
Först fick jag ett jobb och sen fick jag hem vinster från två tävlingar. Den ena visste jag att jag vunnit, men den andra kom helt oväntat :-)

Nu käkar vi nygräddade bullar och njuter av min sista månads semester :-)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards