sarahaxelsson

Alla inlägg under april 2013

Av Sarah Axelsson - 12 april 2013 16:50

Ett tips för alla er runt karlstad som vill ta med barnen på cirkus men inte betala flera hundra.

Ica välsviken säljer biljetter till en föreställning den 21/4 för 25:- st.

Tycker det är superbra av Ica som ger alla en chans att gå på cirkus utan att betala en massa.

Så till helgen blir det cirkus!



Av Sarah Axelsson - 12 april 2013 13:20

Idag kom posten med paket. Den här gången var det tshirt, shorts och ett gosedjur från Eggkids.
Tack så mycket!

Av Sarah Axelsson - 11 april 2013 21:13

Idag la vi oss i sängen alla fyra och kollade på madagaskar 3. Riktigt mysigt.
Nu har alla somnat utom jag, typiskt nog. Jag och Andreas som skulle mysa med lite god kvällsmat.
Får hoppas han vaknar till snart och kommer upp och joinar mig.
Godnatt på er alla!

Av Sarah Axelsson - 10 april 2013 19:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 10 april 2013 10:46

Igår fick jag hem min vinst från Volvia, två biobiljetter.

Av Sarah Axelsson - 8 april 2013 18:48

Några veckor försent, men idag kom faktiskt barnens bröllopskläder och dom var lika fina som jag hoppats på.

Så nu är jag supernöjd. Dom kommer bli så fina. Nu skulle jag bara behöva hitta nån stans att hänga kläderna så inga små skitiga fingrar försöker klä på sig dom i smyg :)

Av Sarah Axelsson - 8 april 2013 17:12

Kollade mailen idag och hade fått detta roliga mail:


Hej Sarah Axelsson,
Tack för ditt bidrag till tävlingen ”Designa årets löpartröja för Friggs”. Du har vunnit en T-shirt med vinnarmotivet samt en startplats i Vår Ruset.

Vi kommer att anmäla dig till Vår Ruset. Du får en bekräftelse per mail från Vår Ruset samt start kit med nummerlapp och info till din adress.

Så nu blir det till att springa vårruset.


Att vinna start till vårruset, tjurruset och stadsloppet samma år känns ju rätt bra faktiskt, men tjurruset och stadsloppet överlåter jag till pappa, vårruset däremot tänker jag försöka mig på!

Av Sarah Axelsson - 7 april 2013 21:53

Stora killen fyller ett år idag och bjöd på kalas. Massa gofika och bus för barnen.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards