sarahaxelsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Sarah Axelsson - 10 mars 2013 17:11

Det är kul att handla allt inför bröllopet. Inte varje dag man kan lägga massa pengar på småkrafs.
Idag hämtade jag en låda full med saker som behövdes på den stora dagen :)

Av Sarah Axelsson - 10 mars 2013 15:50

Köpte mig nya skor igår. Äntligen, har gått och frusit hela vintern i mina vinterskor så nu har jag nya vårskor som tillochmed är varmare än kängorna. Underbart!

Av Sarah Axelsson - 9 mars 2013 20:35

Nu har jag beställt de finaste kläderna till Nova och Theo. Dom kommer bli så fina på bröllopet :-)
Saker och ting börjar sakta med säkert att falla på plats!

Av Sarah Axelsson - 8 mars 2013 10:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 7 mars 2013 08:01

Efter att ha bestämt mig för att ha kvar mobilen fram tills maj när jag kan täckna nytt abonnemang får jag nu tänka om. Mobilen vill inte ladda, så med mindre än 5% batteritid kvar får jag nog köpa mig en ny ändå. Jag som skulle va duktig å spara några hundra i månaden, men tji fick jag :-)

Av Sarah Axelsson - 6 mars 2013 19:02

Idag kom mitt paket från Ellos och jag blev nöjd med allt. Hur ofta händer de? :-)
Lite färgglada byxor, leggings och toppar. Nu behöver jag bara ett par nya skor så är jag redo för våren!

Av Sarah Axelsson - 6 mars 2013 12:33

Älskar att komma ut i trädgården och mötas av en massa kattskit som kommer fram och tinar upp när snön försvinner.
Hade jag velat haft kattskit på skor och saker hade jag skaffat mig en katt, men de e ju snällt att folk delar med sig av skiten. Morr!

Av Sarah Axelsson - 5 mars 2013 19:10

Tisdag kväll. Kidsen äter bulle och jag hoppas på en lugn stund i duschen efter ett kvällsbesök på Ikea. Men eftersom vi köpte en ny badbalja tror ja inte att jag blir ensam där inne ;)
Nya kuddar fick de bli också, efter att ha slängt ut nästan alla när magsjukan härjade i huset. De e nog rätt bra med magsjukan ibland, så man får göra sig av med gamla kuddar och täcken och köpa lite nytt :-)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards