sarahaxelsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Sarah Axelsson - 14 mars 2013 11:17

Jag tänkte börja kolla hur mycket jag rör på mig varje dag och tänkte skaffa mig någon bra app för att hålla räkningen.

Har hittat några stycken gratisappar, men vet inte riktigt vilken jag ska välja?!

Tror jag börjar med RunKeeper, nån som har testat den och vet om den lever upp till sina förväntningar?

Finns det nån bättre?

Nu är det bara att hoppas på att promenaderna ger resultat. För snart är bröllopet här och då ska överflödet vara låångt borta ;)

Av Sarah Axelsson - 13 mars 2013 19:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 13 mars 2013 11:18

Igår fick jag ett mail att jag blivit uttagen till att bli testpilot för en iphone 5 och andra saker för 2500 kr. Jag tyckte att det verkade för bra för att vara sant. Så samtidigt som jag hoppades att det skulle vara så förstod jag att det var nått skumt med det hela.

Nån timme senare fick jag ett mail att det var en bluff och att kampanjen hade avbrutits. 

Så saker som låter för bra för att vara sant är nog oftast det också!

Av Sarah Axelsson - 13 mars 2013 10:22

Jaha, nu var vintern här igen. Vaknade upp, tittade ut och allt var vitt, vitt, vitt.

Promenaden till dagis gick väldigt sakta, man får akta sig för varje steg man tar så man inte halkar på isen som gömmer sig under snön.

Hade det vart julafton idag hade jag vart väldigt glad men nu är det inte det och 

JAG VILL HA SOL OCH VÅR!


Av Sarah Axelsson - 12 mars 2013 13:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 12 mars 2013 10:44

Trodde inte de va möjligt i mina nya skor, men det var det tydligen och jag har en stor blåsa på lilltån.

Tycker otroligt synd om mig själv och hoppas de blir bättre med ett plåster.

Får nog köpa hem lite tröstisar så kan de ju inte bli annat än bra ;)

Tröstisar - Gosedjursplåster - SB599

Av Sarah Axelsson - 11 mars 2013 10:51

Måndag morgon, alla är friska och vardagen är tillbaka. Jag har redan hunnit med en timmes promenad, städning, dammsugning och färgat håret. 

Nu sitter jag här i soffan med datorn igen, som man får göra när man har gjort alla "måsten" som man har på morgonen. Snart blir det lite lunch innan jag ska ut på en till promenix för att hämta barna på dagis.

Sen får vi nog ta oss en sväng till öppnaförskolan och se vad dom har att bjuda på idag.

Det är så skönt när alla är friska så man verkligen kan hitta på saker och visa sig bland folk igen :)

Av Sarah Axelsson - 10 mars 2013 17:19

Passade på att hämta paketet från me and i också.
Nova blev nöjd, Theo brydde sig inte så hårt och mina byxor var för stora :/
Men kläderna var fina iaf!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards