sarahaxelsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Sarah Axelsson - 26 mars 2013 09:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 25 mars 2013 14:41

Snart ska inbjudningskorten skickas iväg.

Sitter och klipper och klistrar för att få ordning på dom.

Det blir lite snett på vissa ställen, men de e sånt som händer ;)

Ska försöka få iväg alla innan påsk så de gäller att ta tag i det när man har lite tid över.

Av Sarah Axelsson - 25 mars 2013 12:02

är vi sjuka här hemma. IGEN! Att vara sjuka 4 av 6 veckor känns inte helt okej och som det ser ut nu så blir det iaf inge dagis förens tidigast torsdag och då är det bara en dag så det kvittar faktiskt.

Bättre att ta påsklov redan nu.

Har så mycket tvätt att jag inte vet vart jag ska ta vägen, finns ju ingen plats att hänga upp allt så nu hoppas jag att vi slipper mer tvätt.

Inatt blev det inte mycket sömn och Theo ligger helt utslagen i soffan nu, stackarn. Får se hur det är när han vaknar sen. Är lite rädd att han börjar bli riktigt dålig, det är inte ofta han ligger och sover i soffan flera timmar med en härjande storasyrra runt sig.

Snart är det dags för lunch också och jag har ingen aning om vad jag ska våga servera mina godingar. Får nog bli lite, lite yoghurt till Theo och nån macka eller pannkaka till Nova.

Blää, vad jag är trött på sjukdomar just nu!

Av Sarah Axelsson - 24 mars 2013 13:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 22 mars 2013 20:53

Jag tror att min lille kille har kommit in i trotsåldern. Han panikskriker och slänger sig på golvet. Själv står jag bredvid som ett fån, försöker prata med han eller lyfta upp honom, men ingenting funkar när han blir så. Som tur va går det över efter en stund.

Jag antar att han blir så för att vi inte förstår vad han vill och tycker så synd om honom. Klart det måste vara frustrerande när man inte kan göra sig förstådd.

Nån som har något tips vad man kan göra för att lindra trotsperioderna?

Av Sarah Axelsson - 22 mars 2013 20:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 21 mars 2013 17:51

Tänkte va lite duktig och göra pannkakor själv idag. Efter fjärde pannkakan gav jag upp. Det gick verkligen inte.
Så är du sugen på slaskpannkakor är det bara att komma. Tacka vet ja färdiga pannkakor, de kan inte bli fel!

Av Sarah Axelsson - 21 mars 2013 16:03

Kidsen har fått besök.. Och det är allt annat än lugn och ro här hemma just nu. Ja sitter på golvet i köket för att försöka komma ifrån några sekunder ;)

Men de gör mig inte det minsta, det är så roligt att se att dom har roligt och att dom kan leka och busa med varandra. Så länge dom är vänner och har skoj så får det vara livat en stund.

Nu blev det tyst, nu gör dom hyss. Tänk va de märks tydligt :)

Bäst att se vad dom sysslar med!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards