sarahaxelsson

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Sarah Axelsson - 17 mars 2013 20:23

Inget bloggande på hela helgen, jag vet, riktig dålig stil. Men vi har vart i Töreboda hela helgen och det funkar inte att blogga från min mobil och Andreas mobil har ett strejkande internet. Så det fick helt enkelt bli en bloggfri helg.

Så vad har vi gjort då? Vi har träffat Nova och Theos farmor, farfar och farbror. Så har vi tagit oss en tur till äventyrsbadet i Skövde och en tur till Mariestad.

Man hinner med rätt mycket på bara några dagar.

Nu ligger vi här hemma, jag vid datorn, Nova framför en film, Theo har 40 graders feber så han sover och Andreas ligger nog i soffan och hoppas på att hans feber ska försvinna.

Bara jag och Nova som är friska nu igen. Nu har vi vart sjuka varannan vecka i fyra veckor, trodde de skulle ge sig nån gång men de verkar som de fortsätter ett tag till.

Nu ska jag kolla allt jag har missat på datorn under helgen.

Men i morgon hörs vi nog igen, puss hej!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards