sarahaxelsson

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Sarah Axelsson - 1 mars 2013 21:29

Idag är jag så grymt shoppingsugen. Jag vill bara ha, ha och åter ha. Å de ja vill köpa är vårkläder till barna. Jag vet att dom egentligen har så dom klarar sig iaf nu i början, men suget vill inte försvinna och om Nova orkar gå i affärer i morgon kommer det nog följa med nya fina skalkläder hem :-)
Lite nya härliga byxor i glada vårfärger skulle vi kunna behöva alla tre också. Egentligen alla fyra, men jag har svårt att tro att Andreas tar på sig nått sånt.
Skulle behöva va rik nu, då skulle ja kunna shoppa. Får nog spela på travet imorgon och hoppas på att vinna storkovan.
Eller försöka sälja av barnvagnen och bilbarnstolen.
Nån som vill köpa en CAM? Eller en helt ny Britax two-way? :-)

Av Sarah Axelsson - 1 mars 2013 18:24

De syns ju vem de e som köpt dagens godispåse iaf ;) Har ätit några bitar och är redan mätt.
Men de kan nog va bra och ha, för jag har en kille som sov till strax innan fem och en tjej som somnade strax efter fem. Så risken är att det blir en lång natt med två pigga barn.
Det är skönt att både jag och Andreas är hemma och kan hjälpas åt iaf!

Av Sarah Axelsson - 1 mars 2013 08:43

Kommar in i sovrummet och hittar den här... Så Andreas, vad har du att säga till ditt försvar? Bara för det är det du som köper fredagsmyset för ikväll ;)

Av Sarah Axelsson - 1 mars 2013 07:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards