sarahaxelsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Sarah Axelsson - 3 februari 2013 18:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 2 februari 2013 22:26

Idag gav jag Andreas en present, utan så mycket som ett tack, utan bara hårda ord om vårdslöshet och att förstöra bilen.
Allt började i fredags när jag skulle köra barna till dagis. Precis när jag skulle parkera hörde jag en liten smäll, trodde att det var snö och tänkte inte mer på de... Förens jag kom hem och insåg att motorvärmarsladden inte fanns kvar. Typiskt nog var det bara en liten stump kvar av sladden. För att inte förarga Andreas valde jag att tiga.
När han sen kom hem och skulle sätta i sladden i pappas bil förstog han direkt va som hänt, så de va ingen ide att neka. Eftersom det inte är första gången detta hände blev han lite mer vrång. Så snäll som jag är köpte jag en ny sladd till honom och gav honom i present idag. Jag hade förväntat mig ord som världens bästa flickvän och du vet precis vad jag vill ha, men tji fick jag, så nästa gång jag förstör något som är Andreas får han köpa nytt själv ;)

Av Sarah Axelsson - 2 februari 2013 16:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 1 februari 2013 21:47

Idag tog vi oss en tur till barnens katedral för att spana in deras öppna förskola. Det första som slog mig var vilka fina väggar det var där inne. Det var stora väggmålningar med skog, djur, hus, lite allt möjligt faktiskt. Super mysigt verkligen. Leksakerna däremot var jag väl inte direkt imponerad över, det fanns en del roliga saker, men det var inte så mycket som jag hade hoppats. Pysselrummet missade jag helt, så det får nog bli en tur dit igen för att se allt :)
Brukar ni gå på öppnaförskolan? Vilken tycker ni är bäst?

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards