sarahaxelsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Sarah Axelsson - 21 februari 2013 09:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 20 februari 2013 21:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 20 februari 2013 13:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 19 februari 2013 15:46

Nu har vi hittat en festlokal till bröllopet. Så nu är vi iaf klara med platserna och har bara resten kvar ;)
Så vad ska man börja med nu, mat eller inbjudningskort?
Känns som de är en evighet kvar, men tiden brukar ju springa iväg så de e väl bättre att fixa de som fixas kan redan nu.



Av Sarah Axelsson - 18 februari 2013 22:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 18 februari 2013 14:17

Vi funderar lite på hur man lättast ska fixa bröllopsfesten. Vi har bokat församlingshemmet så vi kan äta och ha festen där, men får man verkligen det? Är det okej att ta med sig alkohol till ett församlingshem?
Rinnsndet nån annanstans eller nått annat alternativ till middag och fest i närheten? Hembygdsgården och apertin var redan bokade.
Så gnugga geniknölarna nu och försök komma på massa olika ställen så vi har lite att välja på :-)

Av Sarah Axelsson - 17 februari 2013 19:34

Nu är planeringen i gång och vi kommer hela tiden på nya saker som måste fixas. Men med mitt fina bröllopsalbum kan de ju inte bli annat än bra.
Gästlistan är klar så nu ska jag snart sätta fart med inbjudningskorten.
Nån som har nått bra tips på fina inbjudningskort?

Av Sarah Axelsson - 17 februari 2013 18:35

Idag har vi inte fått mycket gjort. Dagen har spenderats i soffan och jag tror faktiskt att alla fyra är ganska nöjda med det.
Då hälften av oss är sjuka är det bäst att passa på å ta de lungt. Känns nästan som jag också är på väg att bli sjuk, men de kan ju vara gårdagens synder som spelar mig ett spratt.
Snart blir de bingolotto, se om man kan vinna nått skoj, va ju ett tag sen nu ;)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards