sarahaxelsson

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Sarah Axelsson - 14 februari 2013 19:59

Nu är det offentligt. Andreas gick ner på knä och frågade om jag ville gifta mig med honom.

Så till sommaren blir det bröllop!!!

 

Lägg märke till min exklusiva prinsessring ;)

Av Sarah Axelsson - 14 februari 2013 19:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 14 februari 2013 11:13

Igår bestämde jag mig för att det här skulle bli min söka jobb dag. Imponerande nog har jag faktiskt gjort det också. Så nu är det bara att vänta och hoppas på att iaf nått jobb kan höra av sig. Börjar bli dags att komma på vad jag vill göra på dagarna snart. (Detta är dagens tanke, imorgon kommer jag nog vara tillbaka i att jag inte tänker jobba alls tänket) Sjuksköterskeplugg tankarna försvann som tur va lika snabbt som om kom och nu hoppas jag dom håller sig borta :)

Nån som har nått tips på nått roligt jobb?

Av Sarah Axelsson - 14 februari 2013 09:04

Nova kommer in i Theos rum och frågar:

- Mamma, hörde du det där?

Jag:

-Vadå?

Nova:

- Ja, nej, ja nej

Jag:

- De va nog Theo

Nova:

- Nej de va inte Theo, han låter inte så

Jag:

- Va de en kille eller tjej.

Nova:

- Kille

Jag: 

- Var det en gubbe eller pojke?

Nova:

- Gubbe.


Fin morgonkonversation, som slutade med en ganska skraj Mamma. Hon var så säker på vad hon hört och att det inte var nån av oss. Varken tvn eller radion var på så de kan inte vart nått sånt heller. Så när Nova och Theo var utom hörhåll gick jag bort till Novas rum och sa till "gubben" att gå därifrån, att vi inte  vill ha honom här m.m Så mycket rysningar har jag nog aldrig haft i kroppen och jag kan ju säga att det tar emot en hel del att sitta här hemma själv just nu. Minsta lilla ljud kommer få mig att hoppa högt :)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards