sarahaxelsson

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Sarah Axelsson - 8 februari 2013 13:00

Sitter och kollar in studera.nu för att se om det är nått jag kan tänka mig att göra till hösten.

Sjukt nog så är det sjuksköterskelinjen som lockar igen :) Fast denna gång på distans.

Fast jag vill ju inte gå om det året som jag redan har gått så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.

Jag får väl kolla upp lite hur man kan lösa de.

Kommer antagligen ha ångrat mig om vad jag vill göra i morgon igen, så de e nog ingen fara :)

De bästa vore nog att jag vinner några miljoner på travet i morgon så jag slipper fundera på jobb och grejer ;)

Av Sarah Axelsson - 8 februari 2013 09:27

Idag är mitt tålamod näst intill obefintligt. Med två skrikande och gnällande barn, har jag denna morgon förvandlats till en kinkig surkärring med väldigt kort stubin.
Nu blir det snart en tur till kyrkis med hopp om att vi alla är lite gladare efter det.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards