sarahaxelsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Sarah Axelsson - 10 januari 2013 20:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 9 januari 2013 21:05

Nu har jag surfat runt och kollat på cykelvagnar från en massa olika ställen. Det finns väldigt mycket att välja på.

Men den jag fastnade för var en sån här:

Trollkärran 3-in-1 plus.

För 2290 kronor tycker jag att det verkar vara en bra och stabil vagn. Att den är snygg gör ju heller inget ;)

Så nu är det bara att gå in och beställa och hoppas på att den kommer hem snabbt!


Av Sarah Axelsson - 9 januari 2013 20:16

Idag har vi blivit bjudna på middag hos Mamma. God mat och trevligt sällskap är allt som behövs för en lyckad eftermiddag.
Tack för idag godingar!

Av Sarah Axelsson - 9 januari 2013 09:36

Häromdagen fick jag ett mail om att jag hade vunnit ett presentkort på 50 kr på laptop-skydd.se eftersom jag egentligen tävlade om första priset som var en väggdekor, har jag inte så jättestort behov av presentkortet och kommer troligtvis inte att använda det heller.

Så är det någon där ute som har tänkt sig att handla där så är det bara att säga till mig så kan du få koden (giltigt tom 31 januari)

Tack för vinsten, men nu hoppas jag få skicka den vidare till någon som har bättre användning för den!

Av Sarah Axelsson - 8 januari 2013 23:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 8 januari 2013 18:12

Muttrar han lite och sen börjar han städa. Ett nytt fenomen, kolla in bilden, han städar garderoben. Men när jag sen var snäll mot honom stack han lika fort som han gick dit, så jag får nog skälla lite på honom så han städar resten.
Om han gör så här varje gång han blir arg kommer jag göra honom sur hela veckan så hela huset blir städat, sen kan jag va snäll till de behövs städas igen. Smart va? Synd att han inte har visat denna dolda talang tidigare ;)

Av Sarah Axelsson - 8 januari 2013 14:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 7 januari 2013 10:19

Sitter och kollar på lite cykelvagnar på jollyroom.se och har hittat lite olika.

Den här känns helt okej, kostar 2495 kr.

En annan modell dom har är denna 

Verkar bättre, men kostar då 6879 kr.

Fast skulle jag få välja vilken jag vill, skulle det bli denna.

Grymt snygg och verkar hur bra som helst, men med ett pris på 9650 (och då måste man köpa till extra grejer) tror jag inte att detta kommer vara Andreas förstahandsval.


Sen hittade jag den här på biltema

Cykel/joggingvagn

Med ett pris på 1299 kanske det borde vara det självklara valet. Men då tar den bara 27 kg och det var länge sen barnen vägde så lite tillsammans. 


Det finns ju en hel del att välja på, med väldigt olika priser, har ni testat några av vagnarna? För och nackdelar? 

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards