sarahaxelsson

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Sarah Axelsson - 2 januari 2013 21:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 2 januari 2013 11:58

Kollade just mailen och hade fått ett nytt roligt mail, där det stod


Hej, ville meddela att det var du som vann i SalongK:s julkalender den 22 december, ett lyxkit från ORLY!

 
Priset skickas ut av ORLY's PR-byrå och bör komma inom några veckor!

Eftersom jag inte hade nån aning om vad detta var fick jag gå in och kolla på sidan och hittar detta.

Vinn exklusivt start kit från ORLY värt 1 044 kronor!

JULKALENDER | Dagens julkalender i samarbete med ORLY tävlar vi ut ett exklusivt start kit med smartGELS. 

Startkit med en SmartGels Cleanser, Primer, Base & Top, Remover, Cuticle Oil samt en pusher och removerkuddar. Värd 795:-


SAMT


LED Lampa med den senaste salongenstekniken för enkelt hemmabruk. LED-lampan kan du kan vinkla för att nå både fingrar och tår. LED-lampan drivs på batteri och kan med enkelhet bäras med. Värd 249 kronor.

 

Det må jag säga, det var ingen dålig vinst :) Jag har nog inte riktigt fattat vad man ska göra med det, men fina naglar kommer jag nog få iaf ;)

 

Stort tack till SalongK och ORLY nu väntar jag med spänning på att paketet ska komma hem!

Av Sarah Axelsson - 2 januari 2013 11:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 2 januari 2013 11:16

Jag måste ju säga att ni var rätt dåliga med att följa min braiga idé igår. Vi blev tre stycken som gjorde goda gärningar.

Så vad säger ni, ska vi komma upp i fyra idag? 

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards