sarahaxelsson

Alla inlägg under december 2012

Av Sarah Axelsson - 23 december 2012 19:59

När fjärde ljuset brinner,

vi hämtar julegran

och alla barnen räknar

dan före dan före dopparedan

Av Sarah Axelsson - 23 december 2012 19:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 23 december 2012 12:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 22 december 2012 23:11

Ett tips för dig som kan behöva ett gott skratt, gå in på http://otroligtroligt.com/ det finns en hel del sköna barncitat och en massa annat skoj :-)

Av Sarah Axelsson - 22 december 2012 21:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 22 december 2012 17:19

Igår fick jag reda på att jag vunnit julnapparna och idag låg dom i brevlådan.
Så Theo fick sina julnappar lagom till jul.
Jumpsuiten däremot hann inte fram, men de gör inge, för de va ju napparna som var till jul, jumpsuiten kan man ju ha året om.
Se så fina dom är, nu blir de bara julnappar för Theo fram till nyår :)

Av Sarah Axelsson - 22 december 2012 09:33

Godmorgon!
Nu är det riktigt nära, bara två dagar kvar. Spännande. Hela familjen är äntligen lediga tillsammans. Ska bli två härliga veckor med ledighet.
Ska ni vara lediga runt jul?
Idag ska resten av huset göras i ordning och lite mer julpynt ska sättas på plats. Sen är vi nog redo för julafton här hemma.

Av Sarah Axelsson - 22 december 2012 00:36

Jag vet, klockan är jättemycket och jag är vaken. Borde ha sovit för flera timmar sen. Men inte idag. Först kollade jag på Svenska hjältar galan och beundrades över vilka underbara människor det finns runt omkring oss. Det är så härligt att se när folk hyllas för annars visas nästan bara folk som gör dumheter på tv. Så tummen upp för mer tv tid åt snälla, hjälpsamma medmänniskor.

Efter tvtittandet var det dags för julklappsinslagning, å de skulle räknas så Theo och Nova fick paket för lika mycket pengar. Tillslut gav jag upp min tanke om hur mycket dom skulle få julklappar för och gav dom en hel del mer än vad jag tänkt från början. Men dom är ju världens bästa så det gör inget, dom förtjänar allt och mer därtill!

Nu har jag gått och lagt mig och Nova och Theo ligger och snosar bredvid mig.

Godnatt på er alla, sov så gott!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards