sarahaxelsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sarah Axelsson - 20 oktober 2012 20:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah Axelsson - 19 oktober 2012 22:20

Idag klappade Andreas mig på magen och frågade om jag ville berätta nått... svaret han fick var en enkel fråga, var ska du sova inatt?
Så om de e nån som vill ha en lite för kaxig kille inatt så är det bara att säga till för den enda killen som får sova i min säng inatt är Theo ;)

Av Sarah Axelsson - 17 oktober 2012 21:51

Ännu en gång har det hänt. Ja kom in i sovrummet och tände som tur va lampan. Då satt den där. En sån där stor äcklig sak, men tjocka långa ben och en stor kropp till det. Jag stannade upp en stund och funderade på vad jag skulle göra. Sen insåg jag att jag var tvungen att ta bort den själv :s Men det gick faktiskt förvånadsvärt bra. Nu vet jag att dom äckliga djuren kan krypa upp på väggarna också så nu kan dom komma överallt och jag får aldrig någon spindelro :/

Av Sarah Axelsson - 17 oktober 2012 21:51

Ännu en gång har det hänt. Ja kom in i sovrummet och tände som tur va lampan. Då satt den där. En sån där stor äcklig sak, men tjocka långa ben och en stor kropp till det. Jag stannade upp en stund och funderade på vad jag skulle göra. Sen insåg jag att jag var tvungen att ta bort den själv :s Men det gick faktiskt förvånadsvärt bra. Nu vet jag att dom äckliga djuren kan krypa upp på väggarna också så nu kan dom komma överallt och jag får aldrig någon spindelro :/

Av Sarah Axelsson - 16 oktober 2012 21:33

Idag har jag och Nova vart på auktion. Det blev inte så långvarigt eftersom Nova tröttnade rätt snabbt, men vi hann iaf med att köpa julljus och en leksaksbil innan vi packade ihop oss och åkte hem till en sovande Andreas, en sovande Theo och en nyvaken Jonas. Då var klockan mellan halv åtta och åtta :-) Så dom tog sig en tidig kväll när vi var borta.
Nu tänker jag snart ta natten iaf.
Godnatt på er!

Av Sarah Axelsson - 15 oktober 2012 20:59

I helgen har vi vart och hälsat på andreas föräldrar. Det var skönt att få komma iväg hemifrån lite. Men nu är vi hemma igen och imorgon börjar vardagen igen. Eftersom andreas har vart ledig idag känns det som att det är söndag så den här veckan kommer nog gå ruskigt fort.
Snart är det halloween också, då blir det halloweenparty två gånger här hemma :-)
Jag och Nova satt och pysslade lite inför halloween förut och imorgon blir det nog ännu mer. Är ju så mysigt att sitta och pyssla med henne, drt märks verkligen på henne att hon tycker det är lika roligt som jag gör.
Nu börjar snart det okända så nu måste jag gå. Puss hej!

Av Sarah Axelsson - 10 oktober 2012 19:18

Nu äntligen har Nova också fått vattenkoppor. Synd bara att det blev just den här veckan, när vi har planerat in underbara barn mässan. Nu vet jag inte hur vi ska göra. Känns ju inge roligt att ställa in resan, men på samma gång vet man ju att väldigt många där riskerar att smittas. Hur skulle ni ha gjort?

Av Sarah Axelsson - 7 oktober 2012 19:29

Nu har jag vunnit på bingolotto två veckor i rad. Båda gångerna har jag vunnit 2 sverigelotter. Så nu är det bara att hämta ut dom och hoppas på att vinna storkovan :-)

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards