sarahaxelsson

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Sarah Axelsson - 21 september 2012 19:33

Inte nog med att vi vann en bilbarnstol idag, jag vann också en biljett till underbara barn mässan i stockholm. Efter att ha tänkt åka i några år men inte kommit iväg ska det nu bli riktigt roligt att få se vad mässan har att erbjuda. Hur jag tar mig dit och hem är ju frågan men det löser sig nog. Ska allt försöka vinna en biljett till Andreas också ;)


Idag har det verkligen varit en dag i vinnandets tecken. Det gillas! Hoppas det blir många fler sånna här dagar framöver ;)

Av Sarah Axelsson - 21 september 2012 15:03

Idag när vi satt på Mcdonalds, påväg till barnenshus för att titta på en varsin bilbarnstol till barna, gick jag in på facebook och ser att vi har vunnit en BeSafe iZi Kid X3. Yiihaa! Kommer bli toppen de, med en ordentlig bilbarnstol till Theo.

En sån här stol var det vi vann.


Tyvärr var stolen som vi skulle titta på till Nova för liten så hon fick klara sig ändå. Hon har redan en bra stol, men jag skulle vilja ha en som hon kan sova lite bättre i. Fast det kanske inte behövs så länge till, hon ska ju snart sitta åt andra hållet ändå, då kan man nog ställa in lutningen bättre på den hon har.

Denna stol har Nova. Inte så mycket huvudstöd, men den kan ju vändas och användas åt andra hållet sen också och det är ju bra.

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards