sarahaxelsson

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Sarah Axelsson - 19 september 2012 19:47

Idag har Nova lärt sig två nya saker. Först lärde hon sig att ta på sig jackan själv. Sen lärde hon sig att cykla. Det märks verkligen att hon börjar bli stor nu. Nu börjar hon att göra saker som hon tidigare inte ens velat prova. Hon försöker verkligen och man ser hur hon tar in och lär sig nya saker varje dag.


Annars har det vart en rätt lugn dag, jag, Nova och Theo tog oss en tur till lekparken. Men efter en stund med bara gnäll och gråt gick vi därifrån, stack hem och tog lite mellis istället.


Sen kom mamma och pappa förbi och hälsade på en sväng också.

Nu har vi gått och lagt oss här i huset så jag får säga Godnatt till er alla, ha de så bra så hörs vi i morgon!



Av Sarah Axelsson - 19 september 2012 13:09

Idag åkte jag in och handlade mat för hela månaden. Brukar oftast göra det när barnbidraget kommer, men då kommer alla andra barnfamiljer också och handlar så nu passade jag på när barna var på dagis då jag kunde strosa runt där inne själv. Det var inte alls mycket folk på affären, i sånna lägen är det faktiskt helt okej att handla. Skulle behöva ta mig en tur till ö&b också. Men det får vänta tills i eftermidda eller i morgon. Om nån vill följa med är det bara att hojta till. Puss hej!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards