sarahaxelsson

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Sarah Axelsson - 17 april 2012 21:29

Idag har jag, Nova och Theo vart på avslutning på babyrytmiken. Känns lite tråkigt att det är slut redan men det var en fin avslutning med tårta och en present innehållande en kylskåpsmagnet till dom minsta barnen.

Sen åkte jag på auktion idag igen, ett riktigt tisdagsnöje :) Jag köpte två par jeans, i helt olika storlekar eftersom jag inte hade nån aning om vilken storlek jag egentligen har, ett av paren var för små och ett par satt riktigt bra. Så det var ett bra köp och dom andra får jag helt enkelt träna mig till :P Sen köpte jag en påskprydnad också som jag får lägga undan tills nästa år.

Andreas lånade med den här boken hem idag, så jag bestämde mig för att jag skulle träna på kvällen. Men när jag väl kom hem kände jag hur tröttheten och latheten kom till mig så jag tänkte strunta i de, tills jag sa till mig själv att om jag inte ens orkar träna fem minuter på kvällen så får jag faktiskt skylla mig själv om jag blir en tjockis. Detta sporrade mig till att öppna boken och faktiskt träna dom övningarna som stog på vecka 1. Boken har ett sexveckors program som jag har tänkt att följa. Jag är helt sjukt otränad och kunde helt seriöst inte ens göra 5 situps. Så det ska bli riktigt spännande att se om det blir nån skillnad på de här sex veckorna. Jag mätte mig lite idag också, men måtten tänker jag inte skriva ut här, men jag kan ju skriva ut hur mycket jag minskat om jag gör det :)


Nu är det kvällen, Godnatt med er!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards