sarahaxelsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Sarah Axelsson - 5 mars 2012 20:51

Idag har jag vart riktigt huslig av mig. Jag har städat och så har jag lagat mat till Theo som jag frös in. Frikadeller och köttfärs. Såg sen att jag gjorde smakportioner till barn upp till 6 månader. Men men, han får väl äta å va gla :P Inte så mycket smak kanske, men då blir han ju glad dom dagarna han får annan mat :) Får ta och försöka laga till två andra rätter i morgon så vi har lite att välja på. Får bli lite fisk och kyckling då tror ja. Så han får i sig lite varierad mat. Sen ska jag nog ta och kolla över Novas matvanor också. Stackarn har ju inte fått nästan några grönsaker sen hon slutade på dagis. Men de får de bli ändring på nu. Kommer nog bli rätt mycket riven morot för dom :) Kanske ska ta och koka lite grönsaker och frysa in det också.

Hehe spännande inlägg va ?! Men de e typ så mycket jag orkar skriva nu. Dags att krypa ner i sängen snart.

Ha de bra!

Av Sarah Axelsson - 5 mars 2012 20:51

Idag har jag vart riktigt huslig av mig. Jag har städat och så har jag lagat mat till Theo som jag frös in. Frikadeller och köttfärs. Såg sen att jag gjorde smakportioner till barn upp till 6 månader. Men men, han får väl äta å va gla :P Inte så mycket smak kanske, men då blir han ju glad dom dagarna han får annan mat :) Får ta och försöka laga till två andra rätter i morgon så vi har lite att välja på. Får bli lite fisk och kyckling då tror ja. Så han får i sig lite varierad mat. Sen ska jag nog ta och kolla över Novas matvanor också. Stackarn har ju inte fått nästan några grönsaker sen hon slutade på dagis. Men de får de bli ändring på nu. Kommer nog bli rätt mycket riven morot för dom :) Kanske ska ta och koka lite grönsaker och frysa in det också.

Hehe spännande inlägg va ?! Men de e typ så mycket jag orkar skriva nu. Dags att krypa ner i sänen snart.

Ha de bra!

Av Sarah Axelsson - 4 mars 2012 21:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards