sarahaxelsson

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Sarah Axelsson - 20 mars 2012 20:34

Idag har vi vart i kyrkan nästan hela dagen. Först va de babyrytmik och sen va de öppna förskolan. Så nu blev jag trött och gav upp nattningen av Nova för att själv krypa ner i sängen. Hon har så mycket för sig när hon ska sova så när hon fick för sig att hon var tvungen att gå upp gick jag också upp, bäddade ner henne igen och gick in i min egen säng istället.

Hade Nova och Theo själva i vardagsrummet en stund förut. Efter ett tag började Theo gråta så gick jag in och såg att han satt vid eluttagen. Vet inte om han fick en stöt eller om de va nått annat han fick ont av. Men Nova sa iaf att det var uttagen han höll på med. Typiskt att han ska hitta dom enda uttagen i huset (i hans höjd) som inte har nåra skydd. Så de fick bli en stor flyttlåda framför uttagen tills vi har tagit oss en tur till ikea.

Skickade ett mail till ett dagis och skrev att jag ville sätta Theo i kö där också för Nova stod redan i kö. Dagen efter fick jag två svar, först att han stog i kö och sen fick jag ett där det stog att dom skulle ringa mig snart och erbjuda både Nova och Theo plats från Augusti. Hur underbart som hellst. Gillar snabba svar :) Det är Novas första dagis också så det känns bra. Hoppas jag på att kommunen inte erbjuder plats på nått dagis närmare och med tidigare inskolning för då kommer jag nog få lite beslutsångest. Men nu vet jag ju iaf att dom kommer på samma ställe och det är ju det bästa.

Nej, nu ska jag ta och ge mig. Spela tills nio och sen sova :) Godnatt!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards