sarahaxelsson

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Sarah Axelsson - 15 mars 2012 20:58

På sista tiden har jag känt mig lite grann som en robot. Vissa stunder känns de som jag bara går och går utan att riktigt hinna med att tycka eller tänka. Jag bara gör saker som på kommando. En skrämmande känsla som man inte inser just när man är i läget utan när man tänker tillbaka på vad man har gjort. Är nog för att jag inte har fått sovit så mycket som jag brukar eftersom jag har börjat tagit Theo hela nätterna. Men det är bara inatt kvar sen är det Andreas som får ha nattpassen hela helgen så jag kan känna mig som en människa igen. Om så bara för en helg :)

Idag har vi flängt runt en del. Vi har vart ute och gått, vart hos Mamma, vart hos Sanna och vart i kyrkan så nu får de bli sängen så jag orkar med natten.. Kan ju alltid hoppas att ja får sova någon timme innan Theo vaknar. Nu har Nova också somnat så det är nu jag har min chans. Så vi hörs nån annan da! Tjarrå!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards