sarahaxelsson

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Sarah Axelsson - 11 mars 2012 21:20

Jupp så är de serru. För vet ni vad. Här har jag gått och vart riktigt sugen på kött idag och bröd med vitlökssmör. Jag ville ha en riktig söndagsmiddag och vad får ja... En micropaj!!!  Jag som egentligen inte ens äter paj köpte en sån i ren frustation över att det inte fanns nått gott att äta. Som ni förstår är det här ett väldigt stort problem då jag absolut inte orkade stå och laga maten själv. Så om inte Andreas vill ha skiljsmässa så är det han som gör RIKTIG söndagsmiddag åt mig varje söndag framöver ;) Kan bli lite svårt att skilja sig eftersom vi inte är gifta men men, söndagsmiddag SKA jag ha.

En matsak till. Varför finns det ingen salladsbar på Ica?!?! Eller finns det de och jag har missat den. Om inte tycker jag att dom borde ta sig i kragen och skaffa en!

Söndag kväll, nu igen. Även den här helgen har gått alldeless för fort. Men nu är det bara att ta nya tag för snart är det vardag igen.

Har just lagt in en beställning på lite fotoförstorningar på fuji. Det måste va de bästa stället att beställa hem kort ifrån. Bilderna kommer hem snabbt och det är billigt. Nu var det extra billigt eftersom dom hade ett erbjudande med halva priset på alla förstorningar. Å eftersom jag fick dom så billigt passade jag på att beställa mig en fotoväska också, sen va de inte riktigt lika billigt längre. Men jag har velat haft en ett tag nu så jag tyckte att det var bäst att passa på.

Helgen har vart bra. Igår var Mamma och Pappa barnvakt åt Nova och Theo så jag, Andreas och Magnus satt och drack lite och tog oss en tur till killingen. Där var det inge drag alls så vi blev inte kvar allt för länge. Idag har vi vart rätt sega, men vi har ändå hunnit med en promenad och så har vi gjort ordning lite i Novas rum och även lite i Theos. Så har vi ju såklart spelat bingolotto.

Nu ska jag ge mig. Godnatt allesammans!


Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards