sarahaxelsson

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Sarah Axelsson - 8 mars 2012 20:45

Idag har det vart mycket att göra och min planering var hur dålig som helst. Tror att jag hinner med allt och lite till på två timmar.. Detta var omöjligt så vi höll på att bli utan mat :)

Det började med att barnmorskan ringde i morse och gav oss en tid för Theos åttamånaderskontroll. Så vi gjorde oss iordning och stack dit. Allt såg bra ut så vi gick nöjda därifrån. Sen hem och käka och göra oss iordning för en tur till leklandet med Marlene och Joline. Efter några timmar där var det dags för en tur till Willys och rusta. Sen kom vi på att vi skulle åka och äta, så kollar ja på klockan och inser att jag ska va på me och i träff om en halvtimme. Så det fick bli att äta mat från Mcdonalds i bilen på vägen hem. Men de funkade ju det också. Me & I kläderna var riktigt fina och jag beställde lite kläder till både Nova och Theo. Sen ska jag själv ha en träff i slutet av månaden för då kommer den nya kollektionen och jag såg lite kläder som Theo verkligen behöver :) Så är det nån som känner att dom vill komma som inte fått inbjudan på facebook är det bara att säga till :)

Nu är det skönt att vara hemma. I morgon blir det nog en tur till kyrkis innan fredagsmyset drar igång.

Oj, glömde en sak. Theo har lärt sig att ställa sig upp och hålla i sig idag :) De händer nya saker varje dag nu :)

Ha de så bra nu så hörs vi nån annan dag!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards