sarahaxelsson

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Sarah Axelsson - 7 mars 2012 19:52

Idag har min lilla prins lärt sig att krypa. Så duktig så :) Då kom jag fram till att det nog var dags att börja dammsuga lite mer här hemma å tur va väl de för så mycket makaroner och skit som låg i köket så borde jag ha gjort det redan igår :) Nu kommer det va full rulle här hemma på dagarna när jag har två stycken som kan ta sig runt i huset.

Sanna var här och hälsade på förut också. Det var trevligt. Käka lite mat och gick på en promenad. Lennart kom en sväng också och fick sig en liten springtur när våran bil var påväg att rulla ner mot gatan. Dumma handbroms som inte funkar som den ska. Ja trodde vi hade lagat den men så var de ju tydligen inte :/

Fick även bli en sväng till öb förut och handla lite saker. Tänkte att vi skulle vara smarta och köpa lågenergilampor. Men de kändes inte lika roligt när vi kom hem och insåg att det typ var blått jobbigt ljus i dom. Ska de verkligen vara så?

Nu ska skruttan få gå och lägga sig så jag ska dra mig. Ha de så bra!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards