sarahaxelsson

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Sarah Axelsson - 15 februari 2012 21:23

Nu är det redan onsdag igen. Snart är det helg igen :) Igår var jag och mamma på auktion. gjorde ett riktigt kap, en hallbänk med tre lådor under för 100 kr. Sen köpte jag lite annat smått och gott. Ska försöka komma ihåg att sätta in lite bilder så ni får se. Men de blir de inge med idag.

Idag har jag, Nova och Theo vart en sväng till lekparken. Man tänker inte så mycket på det innan men det är lite krångligt att va i lekparken själv med två barn. Speciellt eftersom inte Theo kan gå själv och inte heller kan sitta speciellt bra med en massa kläder på sig. Så när jag lyfte ur Nova ut gungan ramlade Theo med ansiktet neråt i snön. Stackarn, så snabbt har jag nog aldrig kommit fram till honom när han har ramlat. Efter de va vi inte kvar speciellt länge. Då fick Theo gå in till pappa istället så va jag och Nova ute och lekte på gården en stund. Så jag får nog vänta tills Theo har blivit lite större eller så får vi nog gå när han ska sova så han kan sova i vagnen om vi ska dit igen. Det blir inte så roligt för Nova heller. Tur att vi har en baksida nu iaf då kan vi ju va ute där. Ska bara sätta upp ett ordentligt staket till sommaren och en grind så inte barna kan smita ut på vägen, sen kommer dom kunna springa runt här på gården och härja och leka.

Har börjat med lite säkerhetsåtgärder här hemma också. Lite kontaktskydd sitter på plats nu och så ska jag sätta in lite låd- och skåpspärrar. Tänkte göra de idag, men lådan krånglade så vi fick vänta lite. Får försöka göra de någon annan dag i veckan istället.

Nu har jag skrivit nog för idag. Ha de bra!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards