sarahaxelsson

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Sarah Axelsson - 18 januari 2012 20:41

Idag var det dags att på allvar ta tag i det här med flyttstädet. När jag kom i morse hade Anette nästan städat allt så vi blev klara rätt tidigt. Bilen tycks vara kaputt, verkar vara något fel på startmotorn. Så om det är nån som kan nått om de så är det bara att säga till ;)

Här hemma har vi också fått en hel del gjort idag, känns mycket bättre. Pappa, Magnus och Andreas har byggt golv på vinden så vi har fått bort en massa lådor och jag och Mamma har plockat lite. Magnus har fått sig ett nytt rum så Nova kunde komma in i sitt rum. Theo har inte så stort behov av ett eget rum så han får vänta tills Magnus och Pappa har flyttat ut innan vi gör iordning ett rum till honom.

Nu är det bara att måla Novas tapeter, sätta upp lite wallies och göra ordning så det blir fint. Men de finns det inte riktigt tid för än, utan jag får nog vänta tills besiktningen av lägenheten är klar så jag är helt färdig där borta först.

Nu ska jag in och försöka väcka Andreas, verkar som att han har somnat där inne med Theo :)

Puss hej!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards