sarahaxelsson

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Sarah Axelsson - 17 januari 2012 21:10

Idag har jag, Theo och Nova vart in till Sanna och hälsat på. Theo och jag var på sex månaderskontroll på bvc medans Nova och Sanna var ute i lekparken. Allt var bra och Theo följde sin vikt/längdkurva precis som han skulle. Sen åkte vi hem så var Mamma och Pappa hemma med Nova och Theo när jag skulle in och städa lägenheten. Efter typ en timme i stan kommer Andreas in och frågar: - Vad har du gjort med bilen? Min första tanke var, shit, är det stulen. Min andra tanke var, skämtar du eller? Sen insåg jag att det gör han inte alls, det är något med bilen, den vill inte starta, inte alls. Inte ens ett litet försök, inte ens ett litet brum gav den ifrån sig :( Så nu får stackarn stå där över natten, så är det bara att hoppas att vi kan lyckas få igång den i morgon. För en bil måste vi ju ha, annars kan vi ju inte komma hem :/

Hoppas att vi kan bli klara med städningen i morgon, de skulle va skönt å ha torsdagen ledig för att sen besikta den på fredag. Ska bli så skönt att kunna släppa allt som har med lägenheten att göra så vi kan koncentrera oss på att få ordning som vi vill ha det här hemma istället.

Har lagt ut lite grejer på blocket också som jag hoppas blir sålda i morgon, skulle va bra att bli av med dom så vi kan städa ur ordentligt.

Nej, nu får det vara bra för idag. Ha de så gött så länge!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards