sarahaxelsson

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Sarah Axelsson - 16 januari 2012 21:28

Idag har vi vart in till stan, Nova va på dagis, Theo hos Sanna och jag städade lite i lägenheten. Ingen höjdare att städa, men men det måste ju göras det också. Sen åkte vi hem och käkade lite mat och tog det lungt en stund innan jag, Nova och Mamma åkte till kyrkan för julgransplundring.

Hela eftermiddagen har Nova pratat om att hon skulle ge napparna till tomten på julgransplundringen. Sen när vi kom dit ändrade hon sig igen. Men när tomten hade gett henne en påse med godis blev hon så glad att hon gav honom napparna ändå. När vi sen kliver ur bilen igen här hemma har hon en tutte i handen, som låg kvar i bilen under tiden. :) Haha, hon är rätt smart måste jag ju säga. Fast jag tog tutten och la bort den. Sen blev det kväll och vi försökte lägga oss med ett gosedjur istället för nappen, men de gick inte alls. Hon var så ledsen, sa att hon inte alls va så stor och visade att hon inte hade blivit nå längre. Då tyckte jag så synd om henne så hon fick tillbaka nappen. Kanske inte de bästa draget, men hon var ju så ledsen mammas lilla skrutta. Men vi bestämde iallafall att man bara får ha nappen i sängen när man ska sova för natten.

 

Sitter och kollar på minimodeller, fattar inte riktigt. Känns som att det mer är mammorna än barnen som vill att barnen ska bli modeller. Att det finns skolor för sånt, det är ju lite skumt. Tror nog egentligen inte att det är för barnens bästa man gör såna grejer. Självklart finns det ju barn som faktiskt vill göra de å då är det ju en bra och rolig grej. Men när dom säger att dom inte riktigt vet om dom vill vara modeller kanske man inte ska ta dom till ett sånt ställe.

 

Nu ska jag äta kvällsmat med Andreas, men vi hörs!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards