sarahaxelsson

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Sarah Axelsson - 1 januari 2012 20:42

Gott nytt år på er alla där ute! Nu när det nya året har börjat ska jag försöka ta tag i det här med bloggandet igen. Har inte haft varken ork eller lust att blogga under julen men nu ska det bli ändring på det.

Fick en fin start på dagen, med typ en decimeter snö på marken när jag vaknade, helt underbart. Tänk va fort de kan gå, inatt när vi gick hem och la oss fanns inte en snöflinga på marken och när man vaknar syns inte marken under all snö.

Efter att vi firat nyår hos Sanna och Lennart fick Nova sova kvar hos dem inatt och hon hade inte en tanke på att komma hem förens sent på eftermiddagen idag. Det måste va väldigt roligt hos Sanna :) Så jag, Theo och Andreas har vart gått till affären med pulkan.

Vann en tävling idag också, från Onetex. En sån här vann jag :) http://www.onetex.se/snack-play-travel-tray/1081-0

Kommer bli perfekt för Nova att ha när vi ska ut och åka.


Kommer inte riktigt ihåg när jag skrev senast, men jag antar att det var innan jul så jag tänkte passa på att skriva att julen har vart jättebra. Vi firade med familjen hemma hos Pappa och Magnus.


Nu ska jag faktiskt hämta kameran och lägga in lite bilder i datorn. Kommer nog inte upp några här idag så jag får väl ta ett bildinlägg i morgon :)

Godnatt på er!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards