sarahaxelsson

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Sarah Axelsson - 14 november 2011 10:31

Den här helgen har gått i ett. I fredags var jag och mamma ute. I lördags firade vi Magnus som fyllde 19år och igår firade vi Andreas och Pappa på farsdag.

Vi har inte ätit hemma sen i onsdags så det ska bli riktigt skönt att bara få vara hemma och ta det lungt idag.


Jag funderar på om jag ska börja lägga Theo i eget rum på nätterna. Nova också för den delen. Dom skulle kunna sova i samma rum kanske. Jag vet inte riktigt hur det där funkar. Men det vore nog bra för Theo att få sova utan puppen hela nätterna. Så kanske jag får sova lite mer också. Men men, vi får se hur de blir med den saken.


Idag har vi äntligen skickat iväg lappen om uppsägning av Novas dagis. Känns bra att det är gjort, nu är det bara att ta tag i att ansöka om dagisplats också. Det är mycket som man ska göra innan man flyttar. :/ Men de blir ju bra när vi kommit till rätta iaf.

 

Nu ska jag dra mig igen!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards