sarahaxelsson

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Sarah Axelsson - 10 november 2011 11:16

Idag har jag beställt sängkläder från Jotex. 3 olika sätt till både mig och Andreas och alla är juliga :)

Jag har nog aldrig haft sängkläder med julmotiv förut därför känns det extra roligt.

Skulle beställa julgardiner till vardagsrummet också, hade sett ut två olika kappor som jag kunde tänka mig, men dom var slut båda två. Irriterande, men det är ju så det blir om man inte bestämmer sig direkt när man ser nått man vill ha. Det gör ju inte så mycket heller med tanke på att vi bara ska bo här den här julen. Nästa år kommer jag ju ändå behöva köpa nya gardiner. Hoppas bara att vi har några fina gardiner från förra året som jag har glömt bort eller nått :)

Nej, nu tror jag minsann att jag ska beställa hem lite julklappar när jag ändå är igång med internetshoppingen ;)

Ha de så bra!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards