sarahaxelsson

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Sarah Axelsson - 31 oktober 2011 22:23

Nu har jag äntligen vart in med uppsägningen på lägenheten. Perfekt! Så har jag sagt upp comhem. Bara dagis kvar nu, men där var det bara två månaders uppsägning stog det på pappret så det är inte så bråttom iaf.

Ska bli skönt att flytta hem till huset igen. Så vi får ett riktigt hem som vi vill bo i och Nova och Theo kan få en trädgård att leka i. Slippa bo i en lägenhet som man inte ens har orken att göra iordning för man egentligen inte vill bo här.

I morgon har jag och Andreas vart tillsammans i fem lååånga år :) Får se om vi kan få lite barnvakt så vi kan gå ut och äta lite gott på kvällen. Vore mysigt.

Idag sover Nova i sin egen säng för första gången på länge så jag ska smita in till Theo och snosa lite och sen ska ja se om han vill sova i sin säng han också.

Så godnatt alla godingar!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards