sarahaxelsson

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Sarah Axelsson - 4 oktober 2011 11:28

Hej hej hemskt mycket hej!

Nu var det tisdag igen, idag ska jag hinna med mycket. Har en del som ska planeras inför Theo´s dop på lördag. Skulle även behöva baka kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag. Men det orkar jag nog inte med så jag kör nog en fuling och går till affären och köper med mig några istället.

Igår vände Theo på sig för första gången, börjar bli så stor han också :)

Jag och Nova har haft ansiktsmålning i två dagar, ska lägga in bilderna när jag orkar. :) Måste köpa mer ansiktsfärg, känner på mig att det kommer ta slut rätt snabbt. Tur att det snart är halloween så dom börjar ha sånt på affärerna.

Julen närmar sig med stormsteg också, åh, vad jag längtar. Ska bli så mysigt, hela december är riktigt mysigt. Hoppas det är varmt ute ända till första advent sen kan de få va snö året ut så kan sommaren komma redan i Januari ;) De vore drömmen de.

Nu ska jag ge mig. Kram

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards