sarahaxelsson

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Sarah Axelsson - 10 augusti 2011 22:28

Idag kom det ett paket på posten. Eftersom jag brukar beställa saker lite till och från trodde jag att det kommit något som jag skulle betala, men ack så fel jag hade. Det visade sig att jag hade vunnit två klänningar från polarn och pyret i en mama tävling jag var med i. Det var en kläning till Nova och en till mig, likadana var dom också så nu kommer vi bli jättefina när vi klär oss likadant :P

Man blir så glad när man vinner saker så nu måste jag börja ta mitt tävlande på allvar igen :)

Annars har dagen vart bra, jag, Theo och Nova var hem till Pappa och sen till Mamma. Mattsson kom och hälsade på en sväng. Det var skoj för det var grymt länge sen vi träffades förra gången.

Nu är snart onsdagen slut..Sen kommer Torsdag och sen är den här. Fredagen :) Känns bra att man verkligen räknar ner innan man får godis.

Nu ska jag se på tv!

Tjipp å hej!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards