sarahaxelsson

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Sarah Axelsson - 21 mars 2011 21:03

varför kan inte jag se min deklaration för. Andreas och andra kan ju se sin. Kan det vara så enkelt att jag inte behöver deklarera iår? Jag har ju ioförsig inte jobbat något men man måste väl deklarera ändå? Eller? Nu blir jag förvirrad. Får kolla igen i morgon så har det nog kommit in, står ju att det inte ska komma in förens i morgon så det är väl bara att vänta och se.


Har köpt ett par finfina påskörhängen på tradera :) Med fjädrar på ;) Nu sitter jag och väntar på en klänning till Nova, vore ju super om man kan få en helt ny klänning till henne för typ 100 kronor.


Nee, funderar allvarligt på om jag ska gå och lägga mig snart, men insåg att det var en unge i minuten nu som jag kanske vill titta lite på. Har ju sovmorgon i morgon ifall inte Nova har tänkt sig att gå upp allt för tidigt.


På onsdag är det läkemedelsräknings tenta som gäller. Satt och kollade på det förut och det kändes bra så jag hoppas att det går bra. Skulle väl vara typiskt om man får ett slarvfel eller nått, men men, får hoppas på de bästa.


Skulle behöva en gul klänning till påsk, en var till mig och Nova. Om ni har något tips på några fina så säg till :)


Nu orkar jag inte skriva mer! Godnatt!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards