sarahaxelsson

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Sarah Axelsson - 3 mars 2011 14:00

Sitter ännu en dag med denna patofysiologin. Inge roligt alls. Fattar inte varför man ska lära sig så många sjukdomar och så mycket om dem på en och samma gång. vi blev klara med grupparbetet i omvårdnad förut iaf så det känns härligt. Synd bara att vi har seminarie nästa fredag, dagen innan min omtenta. Dom kunde inte ha lagt upp det dummare :S Men men, det är ju inte deras problem ifall jag måste göra om så man förstår ju att dom inte kan rätta sig efter det. Tråkigt är det iallafall att läsa en massa, tror att jag ska ta med mig grejerna hem till Mamma och Pappa sen och be Mamma att hjälpa mig lite. Kanske man förstår lite mer iaf. Brukar vara lättare när man får något förklarat för sig.

 

I morgon är det skola igen, har vart det hela veckan så man börjar ju bli van att gå upp på morgonen iaf.

 

Igår vann jag biljetter till SM finalen i innebandy åt min kära far. Lite roligt, var ett tag sen jag vann nått nu så det var på tiden :)

 

Nej, nu får det vara bra med skrivandet för stunden. Jag måste plugga lite mer innan jag hämtar Nova.

 

Ha det så bra!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards