sarahaxelsson

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Sarah Axelsson - 24 februari 2011 14:36

Nu är hemtentan klar och inskickad. Känns härligt. Nu är det bara att ta sig i kragen och klara av patofysiologin om typ två veckor. Men det ska nog gå bra, hoppas jag iaf :S

På måndag börjar vi läsa omvårdnad också, hoppas det också blir lika lungt som den hälsopsykologin. Vore ju inga fel.

 

I morse trodde jag att jag skulle bli galen på en viss Andreas också, han och Nova vaknade klockan 5.30 och istället för att ligga kvar i sängen i fem minuter tills hon hade somnat tyckte han att han skulle gå upp, vilket resulterade i att Nova skulle gå upp och hjälpa honom att göra välling. I det läget kändes det som att hon aldrig skulle somna om och att jag skulle vara tvungen att gå upp sjukt många timmar för tidigt. Men som tur var så låg hon kvar i sängen och somnade tillslut. Annars hade det vart Andreas som fått sova på soffan framöver :P

 

I morgon får jag pengar.. Yihaa, det behövs nu kan jag säga. Hoppas på att få lite pengar över den här månaden så jag kan köpa mig en one piece dress. Dom ser så grymt sköna ut så jag måste ju bara ha en. Kommer sluta med att jag vägrar ta på mig nått annat ;)

 

Nee, nu är det dags att jag kliver upp ur sängen och skriver ut lite papper. Sen ska jag hämta skruttan på dagis så vi kan gå hem och äta glass.

Puss hej!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards