sarahaxelsson

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Sarah Axelsson - 18 januari 2011 15:21

Eller inte riktigt för tentan. Eller jo, eller jag vet inte. Mest för att jag har pluggat hur mycket som helst idag har det känts som och ändå har jag inte kommit någonstans, annars brukar man ju känna att man har lärt sig något nytt. Men idag känns det bara meningslöst.

Vore så himla gött att klara tentan och bara få slappa och vara med Nova några dagar innan det drar igång igen.

Men just nu känner jag inte för att plugga nått mer idag, fast jag tror att det är att jag har haft för lite raster.

Fick inte igång min skrivare som jag kämpade med igår så idag blir det Andreas som får köpa en ny till mig, plus en tvättmaskin fast den är väl mest till han själv för det är allt han som tvättar för det mesta.

Hehe, de sjukaste är att jag tror på fullt allvar att jag kommer tycka att det är roligare att plugga bara för att jag får en skrivare. Ska bli väldigt spännande att se om den teorin funkar. Men men, nu ska jag ge mig. Posten har kommit, kan ju vara nått spännande.

Ha de bra så länge!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards