sarahaxelsson

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Sarah Axelsson - 12 december 2010 20:46

Tror att jag snart ska gå och sova. Fick ingen middagslur idag så jag är sjukt trött. Jag och Nova var med Andreas och kollade när han spelade innebandymatch istället för att sova. Det ångrar jag nu :P Nej då, det är bra då somnar jag snabbt när jag lägger mig.

Hade tenta igår igen. De rätta svaren hade kommit upp på internet så jag såg att jag hade 59 poäng först och sen såg jag ett poäng till som jag borde få. Eftersom godkänt gränsen ligger på 60 och jag tror jag fick det tycker jag att det gick jättebra :P Hehe, eller kanske inte, men så länge jag klara de är jag nöjd. Eftersom vi har vart sjuka hela veckan är jag glad att det iaf verkar ha gott. Om inte hon rättar annat än mig då.

I morgon är det luciatåg för Nova på dagis. Sen ska jag iväg till skolan och spendera HELA dagen där, tro mig, det är inget jag ser fram emot. Men men, vad gör man inte. Tror jag ska gå och fråga om jag kan få nyckeln till nya lägenheten då också. Så man kan börja packa in lite småsaker innan den stora flytten till helgen. Nej, nu ska jag ge mig!

Ha de så bra. Godnatt!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards