sarahaxelsson

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Sarah Axelsson - 4 december 2010 22:31

Nu är det lördag igen, vart tar veckorna vägen egentligen. Helt sjukt det här. Men då blir det ju snart jul och det är ju skönt. Flytt om två veckor också, det ska bli mindre roligt. Men ändå helt okej när man väl är klar. Jag klarade tentan också.. Whiiee, riktigt nice. Nu är det bara en vecka kvar så har man tenta igen :S Blää, kommer bara nytt och nytt hela tiden. Tur att det bara är tre år.. Till att börja med iaf. :S Men denna tentan känns inte så svår som den förra iaf. Så länge jag lyckas lära mig 40 bakterier, 17 virus, några parasiter och några svampar plus lite till. Men det ska nog gå. Virusen går rätt bra iaf, dom känns rätt vettiga. Många som man redan har hört om. Jaja skit samma. Nova och Andreas sover, men jag funderar på om jag ska väcka Andreas och be honom göra smörgåsar åt mig ;P Hahaha, de vore nått de. Då blir han nog glad.

Jag fick en bakmaskin av honom igår. Tänkte att jag och Nova skulle testa den idag, men jag hann inte med det.

I morgon ska vi på julmarknad i stan. Det ska bli mysigt!

Nu ska jag faktiskt ge mig. Dags att se på film kanske. Godnatt med er!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Ovido - Quiz & Flashcards