sarahaxelsson

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Sarah Axelsson - 27 september 2010 21:33

Nu har min jul längtan verkligen börjat. Fick hem lite julklappar till Nova idag. Tycker att det kan bli November snart, så man får börja julpynta och ha sig.

Satte upp nya gardiner i vardagsrummet igår, röda. Det blev faktiskt riktigt snyggt, men skulle behöva en gardin till, så ska åka till någon gardinaffär snart och se om jag kan hitta en som ser ut att passa.

Måste ju kolla efter lite julgardiner också.. Åh, vad jag längtar. Hoppas på att det blir som det verkar på schemat, att vi inte har något mer i skolan från mitten på december, det skulle vara underbart. Är det så blir det jag och Nova som tar jullov och spenderar december hemma tillsammans ledigt från både skola och dagis, med pynt, julklappar och en massa bakning. Jag tycker verkligen om jul asså. :)

Vann en tävling idag också, 500 kr på brandos.se. Riktigt nice, så det blir ett par pippivinterstövlar till min lilla pippitjej här hemma.

Den andra tävlingen vi var med i tog bort bilden på Nova igen, så jag skickade ett mail till dem, men sätter dom inte in bilden igen så struntar jag i den tävlingen, orkar inte krångla nått mer nu. Ska de vara så kan jag lika gärna gå och köpa ett pippitält till Nova i julklapp. Det uppskattar hon nog ändå mer nu än vad hon skulle göra med ett prinsesstält. Men det vore ju ändå roligt om man kunde vinna :)

Nej, nu måste jag ta min dagliga dos av tradera och titta om jag kan hitta några nya fina saker :P

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards