sarahaxelsson

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Sarah Axelsson - 25 september 2010 21:39

Idag har jag, Nova och Andreas varit på bio, på Marmeduke tror jag att den hette. Den om hunden. Det var första gången Nova var på bio och hon var jätteduktig. Första timmen satt hon nästan helt still med popcornen. Sen gick hon en liten runda där fram men bara i närheten av oss så det var ingen fara. Så det blir helt klart fler biobesök framöver.

Jag vann lite auktioner på tradera förut också, 5 väggdekaler. Nice, ska bli så roligt att göra iordning i sovrummet och sätta upp några, två av dem ska vara i Novas rum också.

Annars har veckan varit som vanligt. Jag har varit i skolan, Nova på dagis och Andreas på jobbet. Sen har vi haft eftermiddagarna och kvällarna tillsammans.

Beställde lite maskeradkläder m.m från Buttericks som kom under veckan, så nu har jag, Nova och Andreas nya maskeradkläder till halloween. Det är bra de. Eftersom vi vann 1000 kronor på en tävling på buttericks blev inte kläderna allt för dyra så de kändes bra. Blir så väldigt dyrt annars när man måste betala allt själv.

Tävlingen som Nova är med i är snart klar också, eller ja, den 15 oktober, så ni får gärna gå in och rösta på henne på http://www.smafolk-tavling.com/fototavling/bild.php?id=136 Vi behöver alla röster vi kan få.

Nu ska jag ge mig. Men ha de så bra gott folk så hörs vi snart igen! Kram och godnatt!

Presentation


Välkommen in och hälsa på och läs om min familj och vårt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pyssel


Skapa flashcards